De weblog met de positieve vibes!

1.10.07

Hele dag niet buiten geweest

Afgelopen vrijdag het afscheid van eindredacteur Bas van der Ham bij Hart van Nederland. Met een ontzettend leuke video en een paar biertjes meer dan misschien verstandig was geweest, gezien mijn grieperige staat van zijn. Bas gaat na ruim acht jaar naar het productiebedrijf van Jeroen Paauw, als hoofdredacteur van Goedemorgen Nederland en als programmabedenker. Het afgelopen jaar ben ik bijzonder op hem gesteld geraakt en ik zal hem dan ook ontzettend missen. Al weet ik zeker dat we elkaar ook in de toekomst blijven zien.

Zaterdag kwam ik alleen mijn bed uit voor Hart en gisteren ben ik zelfs de hele dag niet buiten geweest, hopend op een snel einde aan de lichamelijke malaise. Al moet ik niet te hard klagen, want het is jaren geleden dat ik voor het laatst iets onder de leden had. Vanochtend ging het alweer iets beter. Lekkere ochtendshow gedaan op CITY FM en een interview opgenomen met Ruud Hendriks, die morgen van start gaat met zijn nieuwe zender Het Gesprek.

Voor ik straks naar SBS afreis, nu eerst nog even een paar uur plat met een bak druiven.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Even tussen ons: de titel klopt niet echt...:)

1 oktober 2007 om 21:06

 

plaats een reactie

<< Home