De weblog met de positieve vibes!

12.10.07

Vier zwarte klapstoeltjes bij Ikea

De start nadert. Over minder dan vierentwintig uur beginnen de opnames. We gaan 48 uur aan de slag voor een marathonproductie die van iedereen het uiterste zal vergen. De afgelopen dagen stonden nagenoeg volledig in het teken van de laatste voorbereidingen. Van het briefen van de crew tot de bestelling van vier zwarte klapstoeltjes bij Ikea via – hoe kan het ook anders – Paul. Maar ook hebben we tot woensdagochtend nog flink gesleuteld aan het concept. Oeverloos heb ik er sowieso over geouwehoerd. Maandenlang. Steeds op zoek naar beter, duidelijker, simpeler. Er waren diepe dalen, waarin we het liefst de handdoek hadden gegooid en momenten van glorieuze voldoening waarop alles ineens klopte. Inmiddels zou ik zeggen dat we het behoorlijk op een rij hebben.

Nu de klus nog even klaren! Eén ding weten we zeker: er gaan honderd dingen fout. Maar ik heb er enorm veel zin in. In mijn hoofd ziet het eindresultaat er geweldig uit...

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat het jullie is gelukt minimaal het eindresultaat te realiseren dat werd nagestreefd! Inmiddels weer een beetje bijgekomen van de enerverende sessie?

15 oktober 2007 om 11:41

 
Anonymous Anoniem said...

IKEA wordt met hoofdletters geschreven, omdat het de eerste letters zijn van namen.

Ingvar = voornaam
Kamprad = achternaam
Elmtaryd = naam huis
Agunaryd = plaatsnaam

Kon het niet laten dat toch even te vermelden.

17 november 2007 om 19:50

 

plaats een reactie

<< Home