De weblog met de positieve vibes!

9.10.07

Wat laatste praktische inspiratie

Komend weekend draai ik met de twee Vincents een pilot die me al twee jaar, maar in het bijzonder de afgelopen maanden bezighoudt. Vanavond had ik voor wat laatste praktische inspiratie een borrel met Wout die tot voor kort verslaggever was bij Hart, nu voor Eén Vandaag werkt, maar die vooral drie seizoenen Peking Expres op zijn conto heeft. Los van het feit dat het leuk was om Wout – die overigens zijn hoofd heeft kaalgeschoren – weer te zien, hielp het me ook een stap verder op een aantal punten. Zoals dat ook het geval was tijdens borrels, etentjes, meetings en telefoongesprekken met Bas en Bas, Rolf, Kim, Jacco, Dennis en een aantal andere mensen uit mijn netwerk. Komende vrijdag gaan we van start! Ik zou liegen als ik beweerde dat ik er op dit moment al helemaal klaar voor ben. Four days and counting...

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Dag meneer Versluys, ik wist niet dat u uw gedachtenkronkels en de uw belevenissen uit het dagelijks leven met ons deelt. Ik zal je eens gaan volgen.

Groeten van de Bruijn

11 oktober 2007 om 18:10

 
Anonymous Anoniem said...

:X :-* :"> ;) :)

11 oktober 2007 om 21:32

 

plaats een reactie

<< Home