De weblog met de positieve vibes!

28.11.07

Gevalletje Rijdende Rechter

India staat in de planning. Over minder dan een maand. Begin deze week kocht ik de tickets. Dacht ik tenminste. Want uiteindelijk zit ik nu met een terugreis van Goa naar Amsterdam, maar geen heenreis! Het laatste woord tussen de ticketverkopers en mijzelf is daarover nog niet gesproken. Want ook de vlucht van Amsterdam naar Jaipur was door mij keurig bevestigd en betaald.

Het draait allemaal om het tarief. Dat zou op het moment van boeken niet meer beschikbaar zijn geweest. Ik zou zeggen: zet het dan niet op je website, zodat mensen als ik er ook niet mee akkoord kunnen gaan. Maar de ticketverkopers zien dat anders en wassen hun handen vooralsnog in onschuld met de mededeling dat ze het door mij afgerekende bedrag inmiddels netjes hebben teruggestort.

Daar ben ik mooi klaar mee! Niet dus. Een gevalletje Rijdende Rechter lijkt het te gaan worden...

[Zie ook: Dossier India]