De weblog met de positieve vibes!

6.12.07

Een scheurkalender en een dvd

Het was een enerverende dag gisteren, waarop ik me danig opwond over roosterkwesties, een editor van een klus afhaalde en baalde van nieuws dat op het allerlaatste moment mijn met zorg gefabriceerde Sinterklaassurprise achterhaald maakte. Ik heb het filter desondanks op positief gezet en het was uiteindelijk best een leuke avond. Zelf ontving ik een culinaire scheurkalender en een dvd van mijn broer.

Zowel in de kalender als de bijbehorende surprise dacht ik overigens de hand van mijn moeder te herkennen. De dvd, die televisiebeelden moest bevatten uit mijn geboortejaar, was helaas verkeerd gedateerd. Het schijfje behandelde 1976 in plaats van 1975. Te wijten aan een gen dat Thijs dan weer van mijn vader heeft geërfd, dat is duidelijk. Die weet nog niet eens in welk jaar hij zelf ter wereld kwam.

Vandaag opnieuw de hele dag gewerkt aan de offline montage van m'n pilot. Vierkantje ogen! En over een paar uur naar CITY FM voor de ochtendshow. Het wordt een korte nacht...