De weblog met de positieve vibes!

30.4.08

Slingers en ballonnen

Het was mijn laatste reguliere bijdrage aan Hart van Nederland. Niet dat ik helemaal weg ben, maar vanaf vandaag heb ik geen vaste plek meer in het rooster en fungeer ik - zoals we het ooit eigenlijk hadden bedacht - als vaste invalkracht bij roostercalamiteiten. Toch voelde het een beetje als afscheid. Van hoofdredacteur Marc kreeg ik na de late uitzending een alleraardigst sms'je. Eerder op de dag bleek mijn inspreekcel overdadig opgetuigd met slingers en ballonnen. Er lag een kaartje bij van alle editors. Ik was er even stil van.

De afgelopen bijna twee jaar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad bij SBS Productions. Ik zeg: tot volgende week zondag! Dan ben ik alweer van de partij...

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Toeval???
Tot mijn stomme verbazing, ben ik op je blog beland… ‘dit kan niet toevallig zijn’ zou jij zeggen, maar een paar weken geleden zaten we in dezelfde coupé.
Toen had ik de trein richting Amsterdam gemist en moest dus op de volgende wachten.
Ik zag jou ook wachten… toen de trein er eindelijk was, gingen we via dezelfde deur, ik was wat eerder, naar binnen.. ik had een zwart, kort jasje aan en een spijkerbroek… ik heb blond lang haar en groene ogen…we zaten in dezelfde coupé en voor mij zat je aan het einde van de coupé, bij het raam.. ik zat in de tweede rij, bij het raam.. ik zag waar je ging zitten en probeerde iets van je te zien tussen de stoelen en hoofden van andere mensen door.. ik zag soms een stukje van je gezicht.. en hoopte dat ik er meer van zou kunnen zien, maar steeds kwamen er mensen/haren voor….. ik dacht dat je ergens in aan het lezen was.. en hoopte dat je een keer toevallig op zou kijken en dat onze blikken elkaar dan zouden kruisen…. en dat gebeurde.. je had bruine ogen en een moedervlek op je kin… mijn hart ging harder slaan, en keek steeds (een aantal keer, denk ik) snel de andere kant op uit spanning…. ik hoopte dat je tegelijkertijd met mij uit zou moeten stappen.. en dat gebeurde ook… ik was natuurlijk eerder uit de trein dan jij.. (ik zat dichter bij de uitgang) en liep expres al wat langzamer.. ik moest meteen naar rechts, omdat daar mijn fiets stond.. en jammer genoeg liep jij rechtdoor…. ik keek nog achterom, maar jij keek vooruit…gek, hè? ..now, ik verwacht dat je sceptisch zal zijn over dit verhaal …toch laat ik hier mijn e-mailadres : eenanonieme@yahoo.com

6 mei 2008 om 15:50

 
Anonymous Anoniem said...

Ik neem aan dat je ons allen op de hoogte houdt over de afloop van dit verhaal...

groet,
Vincent L.

15 mei 2008 om 23:56

 

plaats een reactie

<< Home