De weblog met de positieve vibes!

25.5.08

Verstoken van actuele beelden

Vlekkeloos. En snel. De bezorger van TNT stond zelfs gisteren al voor de deur, terwijl mij eerder in een officieel schrijven maandag was toegezegd. Het kwam prima uit. Tussen het klussen door installeerde ik de ontvanger en activeerde ik de bijhorende smartcard, waarna alles nog bleek te werken ook.

Sinds gisteren heb ik weer tv-signaal. Via Digitenne van KPN. Het was er eerder niet van gekomen dat te organiseren en dus bleef ik een maand of drie verstoken van actuele beelden. Een situatie die me overigens prima beviel. Want wat echt belangrijk was keek ik terug op internet en de rest ontging me eenvoudigweg.

Hoewel het prettig is dat de tv - die al een tijdje ongebruikt in een hoek van de kamer stond - nu weer werkt, zat ik gisteravond laat wel als vanouds gefrustreerd te zappen. Waarbij de uitslag van het volstrekt oninteressante Eurovisie Songfestival nog het meest inspirerend bleek. Het gaf te denken.

Vanochtend dus Harry Mens en de Hour of Power maar even gelaten voor wat ze zijn. En een boek gepakt. Nu nog een klassiek muziekje en ik ben precies mijn vader...