De weblog met de positieve vibes!

25.6.08

Mijn bek viel open

Je kent ze wel. De verhalen van 'die doet het met die'. Vandaag hoorde ik er zo één. En mijn bek viel open van verbazing. Vooral ook omdat het al maanden aan de gang blijkt te zijn. En ik zou er heel graag heel erg over uit willen wijden, maar dat kan natuurlijk weer niet. Zeker niet op deze plek. Al met al voel ik me op dit moment een soort multigefrustreerde heteroseksuele roddelnicht, die heel erg de behoefte heeft om er mensen over te bellen...

4 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Bel me dan!

26 juni 2008 om 11:17

 
Anonymous Anoniem said...

Die reactie wilde ik ook geven :-)

27 juni 2008 om 10:08

 
Anonymous Anoniem said...

Die onmogelijke combi op de vloer bij Hart?

23 juli 2008 om 09:58

 
Anonymous Anoniem said...

heee sander lees nu pas je column, ging dit misschien over Jeroen mij die onmogelijke combi op de Hart vloer?
je mag me altijd bellen hoor ;)

3 november 2008 om 08:33

 

plaats een reactie

<< Home