De weblog met de positieve vibes!

14.6.08

Nog steeds geen bankstel

De afgelopen twee twee weken waren relatief rustig. Ik moest voor het eerst wennen aan het feit dat ik niet meer vier, vijf keer per week naar SBS afreis. Ik miste de mensen een beetje. Maar sinds een paar dagen kolkt het weer. Zoals het altijd gaat wanneer ik iets - min of meer - afsluit. In no-time komen daar dingen voor in de plaats.

Druk nu met een uitdagende klus voor Tefal en een flinke AEGON Bank-shoot in Den Haag de komende dagen. En met een spoedje, dat zich donderdag aandiende. En waarvoor ik gisteren de halve wereld afbelde. Hoe krijg je een satellietsignaal uit Hilversum bij de receptie van een lokaal Mariott hotel in de VS op dvd. Binnen een paar uur wel te verstaan. Dat we uiteindelijk voor het internet kiezen, is toch een beetje een crossmediale overwinning.

Ondertussen heb ik nog steeds geen bankstel gekocht. En dat terwijl het relatief rustig was de afgelopen weken...

1 Reactie(s):

Anonymous Julia said...

Ik zou voor een Leolux bank kiezen.

29 juli 2010 om 17:25

 

plaats een reactie

<< Home