De weblog met de positieve vibes!

2.7.08

Het bestaan van Kinderdijk

"Ik ga morgen wel even locatiespotten met Paul," zei ik gisteren tegen Jacco tijdens een werkbespreking voor een Tefal-project waar we op dit moment nogal druk mee zijn. "Wie is Paul?" vroeg hij schoorvoetend. "Ken je die niet?" vroeg ik op mijn beurt verbaasd. "Paul! Mijn goede vriend Paul. Tsja, die bel ik als ik weer eens iets geks heb."

En zo is het. In het verleden was Paul bijvoorbeeld verantwoordelijk voor de complete setdressing van het Unox NK Bommetje, bouwde hij van lege colakratten en pallets verhoogde cameraposities langs de Maas voor de live registratie van de Red Bull Air Race, schroefde hij decorstukken in elkaar en was hij chauffeur bij verschillende gelegenheden. Dvd'tjes afleveren in Zierikzee in het holst van de nacht? Daar kun je Paul voor lastigvallen. Of locatiepsotten dus.

Het leverde overigens weinig op, ons tripje in de voorbije uren. Of het moet zijn dat Paul nu officieel op de hoogte is van het bestaan van Kinderdijk en dat hij serieus overweegt om daar zijn Turkse overbuurman eens mee naartoe te nemen...