De weblog met de positieve vibes!

2.10.08

'Mag ik uw kortingskaart zien?'

Stoptrein Haarlem - Amsterdam, 18:21 uur

"Goedenavond. Uw vervoerbewijs alstublieft."
"Goedenavond en alstublieft."
"Mag ik uw kortingskaart ook even zien?"
"Mijn wat?"
"Uw kortingskaart, meneer."
"Kortingskaart?"
"Ja, uw vijfenzestigpluskaart of een andere kortingskaart."
"Ik weet niet waar u het over heeft."
"Meneer, u heeft een treinkaartje gekocht met korting."
"Ja, dat klopt."
"Dan moet u ook in het bezit zijn van een kortingskaart."
"Mij werd bij het loket gevraagd of ik een kaartje met korting wilde en dat idee sprak me erg aan. Dus heb ik een kaartje met korting gekocht. Scheelde bijna de helft!"
"En u heeft geen kortingskaart?"
"Nee. Ik weet niet eens wat dat is."
"Nou, voor deze ene keer zal ik het er dan bij laten zitten."
"Dank u wel! Da's dan het tweede voordeeltje vandaag, begrijp ik! Goedenavond."
"Uh, ja. Goedenavond."

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Wat ben je ook een prutser. http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/menuitem/include/1190105475606/voordeelurenabonnement?p=1190105473093&packedargs=language%3Dnl#speciale-actie-tot-31-oktober-id Kost nu 45 euro en dan mag je altijd met korting. Iedere dag feest!

7 oktober 2008 om 21:00

 

plaats een reactie

<< Home