De weblog met de positieve vibes!

14.10.08

Wees-blij-dat-ik-uw-koffer-incheck-taks

Naar aanleiding van mijn vorige blog ontving ik nogal wat reacties van mensen die opmerken dat het verschil in prijs tussen vliegen vanaf Düsseldorf en vliegen vanaf Schiphol natuurlijk niet alleen kan worden verklaard door de vliegtaks. Die bedraagt immers 45 euro voor intercontinentale vluchten, terwijl het in mijn geval bijna om het tienvoudige gaat. Niets tegen in te brengen! Wat ik eerder onterecht niet benoemde waren de wees-blij-dat-ik-uw-koffer-incheck-taks, de mag-ik-even-controleren-of-u-geen-terrorist-bent-taks, de we-hebben-hier-toch-maar-een-stuk-asfalt-voor-u-neergelegd-taks, de we-moeten-ook-tanken-maar-verdisconteren-dat-bedrag-liever-niet-geheel-in-de-ticketprijs-taks, de mensen-in-de-omgeving-hebben-ook-best-wel-last-van-het-lawaai-taks en uiteraard de onvolprezen we-vinden-het-woord-taks-gewoon-superlekker-klinken-taks.

Sorry.

[Zie ook: Dossier Maleisië]