De weblog met de positieve vibes!

15.1.09

De reis is wat omslachtig

De afgelopen weken waren redelijk slopend en de komende weken zullen niet anders zijn. Vandaag kom ik bij van een hele reeks inspanningen voor Ahoy Rotterdam rond de beurs InfraTech. Een flink aantal videoproducties, ook voor het platform OpNieuwMobiel.nl dat dinsdag tijdens InfraTech werd gelanceerd. Ondertussen ben ik bovendien druk met de pilot voor een nieuw crossmediaal initiatief, waaronder een tv-programma. Vanaf morgen zelfs 'full focus', want komende week al starten de opnames voor de show. Al met al gaat deze maand me net iets te snel!

Zodadelijk naar SBS, voor een invalbeurtje Hart - mijn stem is nog steeds niet honderd procent, maar het gaat stukken beter dan een aantal dagen geleden. En over dik twee weken al het vliegtuig in voor nog een maandje Azië! De reis is wat omslachtig - via Düsseldorf, Parijs en Singapore naar Bangkok - maar ik heb er enorm veel zin in. Eerst een paar dagen bijkomen in het Marriott aldaar. Genieten van mijn all-time favoriete hotel in mijn all-time favoriete stad. En vervolgens naar de Filippijnen. Nieuw terrein. Negenduizend eilanden. Razend nieuwsgierig...

[Zie ook: Dossier Filippijnen]