De weblog met de positieve vibes!

8.1.09

Vicks VapoRub binnen handbereik

Sinds ik terug ben uit Maleisiƫ en IJsland, sukkel ik van het ene ongemak naar het andere. Ging ik vrijwel direct al flink door mijn rug, inmiddels staan op het lijstje ook een kaakontsteking, een flinke voedselvergiftiging en nu weer het verlies van mijn stemgeluid. Terwijl ik normaal gesproken nooit iets onder de leden heb!

Dat ik op het moment niet veel meer geluid voortbreng dan wat hees gefluister, is op z'n minst lastig. Er staan allerlei voice-overs gepland dezer dagen, maar ik zit noodgedwongen in stilte thuis. Met een pot Vicks VapoRub en ontelbare strips met multivitaminen binnen handbereik. Overigens wel aan het werk. Iets getergd natuurlijk.

Gelukkig ga ik over een week of drie weer naar de zon. Had ik dat al gemeld?