De weblog met de positieve vibes!

28.4.09

'Je kunt hem het best negeren'

Nog nooit kreeg ik zo weinig credits voor een 'practical joke'. Minstens een uur waren Paul en ik gisteravond bezig om een paar kuub sneeuw van de begane grond naar de derde verdieping te verplaatsen, om die vervolgens te dumpen op het balkon van de buren. Zeker dertig centimeter lag er uiteindelijk over de volledige oppervlakte en da's best een hoop kan ik verzekeren. Maar geen enkele reactie toen ze thuis kwamen en ook vanochtend helemaal niets. Sterker, tot op dit moment is de score nada. En dat terwijl niemand anders dan Paul en ik verantwoordelijk konden zijn en de puinhoop onder invloed van een lichte dooi inmiddels behoorlijk is.

Het deed me denken aan mijn moeder, die vroeger - als ik weer eens aan het klieren was - mijn slachtoffer toevoegde: "Je kunt hem het best negeren, dan is de lol er snel genoeg af." Ik haat het als ze gelijk heeft...

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Misschien was een iglo leuker geweest, overigens weet ik nog wel iemand die maakt een iglo voor 50 euro!!

28 april 2009 om 21:49

 

plaats een reactie

<< Home