De weblog met de positieve vibes!

30.6.10

Blik over mijn eigen benen

Halverwege een min of meer door nostalgie ingegeven fietstochtje, zat ik eerder deze week op een bankje voor de Vlaardingse snackkot van Harteveld in de laatste avondzon met een patatje pinda, toen mijn blik over mijn eigen benen naar beneden gleed. Vanwege het uitgesproken zomerweer droeg ik slippers. Daardoor was pijnlijk zichtbaar wat mijn vriendinnetje al jaren roept en ik – eerlijk is eerlijk - zelf eigenlijk ook wel wist: ik heb echt hele lelijke voeten!

De friet was overigens uitgesproken goed. De pindasaus zelfs nog iets beter...

1 Reactie(s):

Anonymous Hansio said...

Ja maar Sander... die had je al als kleine man, geloof me. Maar het zijn sterke voeten die de luxe kunnen dragen en dat is belangrijker dan mooi, toch? Groet vanuit een ver Hongarije.
Wacht even... wie is ook weer Hans Molenkamp.... even aan Hans vragen dan maar?

7 juli 2010 om 19:07

 

plaats een reactie

<< Home