De weblog met de positieve vibes!

10.12.10

Mijn allerliefste moeder

We zijn weer thuis. Volkomen onverwacht is gisteren in haar slaap mijn allerliefste moeder overleden. Kut met de grootst denkbare K...

[Zie ook: Dossier Centraal-Amerika]

3 Reactie(s):

Blogger peter cluytens said...

Gecondoleerd. Veel sterkte.
Mijn schoonvader is op dezelfde dag heengegaan, en telkens zien wij op 10 december een roodborstje rond het huis, nieuwsgierig ons gadeslaan. Dat is hij, weten we. Geeft een goed gevoel.
Dag, Peter

11 december 2010 om 11:06

 
Anonymous Anoniem said...

Sander....jeetje...wat erg...
Het verdriet zal blijven maar van kleur veranderen...

Heel heel sterkte,

Jorien

11 december 2010 om 20:18

 
Blogger Unknown said...

Dag lieve, knappe neef.

Ik zit bijna nooit op al die social media-dingenm maar nu kijk ik even en zie je bericht.
Wat verschrikkelijk voor jullie.
In Limburg zeggen ze "dat ze kerst in de hemel mag vieren".
Ik wens jullie alle liefde, kracht en licht en ik steek een kaarsje voor haar op.

Als je ergens over je ei kwijt wilt of wat dan ook, ik ben er graag.

Liefs,
Sharon Bibbe-Versluijs

14 december 2010 om 12:17

 

plaats een reactie

<< Home