De weblog met de positieve vibes!

3.12.12

'Hoe heet jouw moeder?'

"Hoe heet jouw vader?" vroeg mijn driejarige neefje Bram.
"Mijn vader heet Hans," antwoordde ik.
Het duurde een aantal seconden, maar toen leek het mannetje toch de connectie te leggen met zijn opa, die schuin tegenover hem aan dezelfde keukentafel zat.
"En hoe heet jouw moeder?" vroeg Bram niet veel later.
"Mijn moeder heet Fennie," reageerde ik.
Bram keek op. Even was het stil. Toen zei hij: "Oma Fennie is een sterretje!"
En zo is het. Deze week alweer twee jaar.

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

... Mooi... Hoe kinderen soms rechtstreeks binnen kunnen komen he...
2 jaar alweer.. Xxx

4 december 2012 om 08:29

 
Anonymous Bibi said...

Niet anoniem hoor 'gewoon' Bibi ;) xx

4 december 2012 om 08:31

 

plaats een reactie

<< Home